Emaitzak: 3

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (3)
espacio que cuenta con los elementos necesarios para la atracción de corrientes turísticas (recursos turísticos) y para su acceso, desplazamiento y disfrute en dicho espacio (empresas e infraestructuras turísticas). korronte turistikoak erakartzeko behar diren elementuak (baliabide turistikoak) dituen espazioa, eta, halaber, hara joateko, han mugitzeko eta hartaz gozatzeko aukera ematen duena (enpresa eta azpiegitura turistikoak).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Es por ello que en cualquier destino turístico se crean y/o mejoran una gran cantidad de infraestructuras como aeropuertos, puertos, carreteras, etc. Al mismo tiempo, numerosas empresas, así como profesionales, nacen y se desarrollan como consecuencia de la actividad: Beraz, azpiegitura ugari egiten eta/edo berritzen dira helmuga turistiko guztietan: aireportuak, portuak, errepideak, eta abar. Eta azpiegiturekin batera, enpresa eta profesional ugari sortzen eta garatzen dira jarduera horren ondorioz:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

A lo largo de la unidad vamos a profundizar en el estudio de recursos turísticos e infraestructuras turísticas, pero no vamos a detenernos en el estudio de empresas ya que se han estudiado en unidades anteriores. Unitatean zehar, turismo-baliabideak eta azpiegitura turistikoak sakonago aztertuko ditugu, baina enpresak ez ditugu landuko, aurreko unitateetan landu baititugu.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura